کارنامه شهید رئیسی در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی، الگوی مدیران فرهنگی کشور است | احداث ۸ کتابخانه عمومی در حاشیه شهر مشهد در دوران تولیت خادم‌جمهور  سینما‌های کشور دوشنبه و سه‌شنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد) تعطیل است «جوکر ۲» در آستانه پخش از شبکه نمایش خانگی خبرنگاران مشهدی در روز زیارتی امام‌رضا(ع) نایب‌الزیاره شهدای خبرنگار غزه می‌شوند رویداد «خلاق و نوآور» برگزیدگان خود را شناخت + اسامی بازگشت نجم‌الدین شریعتی با فصل جدید «حسینیه معلی» اعلام روز‌های تعطیلی اجرای نمایش‌های روی صحنه مشهد در خرداد ۱۴۰۳ برگزاری مراسم خاکسپاری «عزیز شبانی» دوبله سریال جنایی «ژن جنایت» برای تلویزیون پخش جهانی «گربه ماهی» آغاز شد ادامه تحقیقات جنایی پلیس درباره مرگ «متیو پری» بازیگر سریال فرندز مستند زندگی «کتایون امیرابراهیمی» در مسیر تولید «لباس عروسی» با بازی رابعه اسکویی در مسیر تولید اهداف و رویکرد‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی تبیین شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) «در سایه سرو» واجد شرایط اسکار شد مرتضی اردستانی، بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت + علت فوت «روایت ناتمام سیما» با بازی آزاده صمدی در راه سینما شهامت استفاده از ابزار نمایش در حرم رضوی
سرخط خبرها

ادامه طرح بلیت نیم‌بها در سینما‌های کشور| طی یک روز بیش از ۴۲ هزار نفر به سینما رفتند

  • کد خبر: ۱۳۰۵۷۳
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
ادامه طرح بلیت نیم‌بها در سینما‌های کشور| طی یک روز بیش از ۴۲ هزار نفر به سینما رفتند
با گذشت ۸ روز از طرح بلیت نیم بها در سینما‌های کشور روز گذشته پنج شنبه ۲۸ مهرماه استقبال مخاطبان نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته بیش از ۴۲ هزار نفر به سینما رفتند که این میزان مخاطب، پراستقبال‌ترین پنجشنبه سینماها را پس از بروز ناآرامی‌ها رقم‌ زده است. این میزان مخاطب، گیشه ۹۵۵ میلیون تومانی را برای سینماها رقم زدند.

پسر دلفینی با ۱۳ هزار و ۲۰۰ مخاطب، انفرادی با ۹ هزار و ۲۰۰، دوزیست با چهار هز ار و ۸۰۰، ابلق با چهار هزار و ۵۰۰ و تی‌تی با دو هزار و ۵۰۰ مخاطب، پنج فیلم پر استقبال روز گذشته‌ بودند.

سینما، هشت روز پس از ارائه بلیت نیم‌بها، شاهد افزایش نسبی مخاطب است که این مهم در نتیجه افزایش آگاهی مخاطب از این طرح‌ رقم خورده است. همکاری بیشتر تلویزیون در رابطه با تبلیغات سینما و نمایش (اکران) فیلم‌های جدید از چهارشنبه هفته آینده، دو ضرورت حیاتی است که می‌تواند به خروج سینمای ایران از وضعیت فعلی کمک بسزایی کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->